Samsung Electronics ostaje na prvom mestu kao tvorac televizora u Americi, po pitanju prodaje pojedinačnih jedinica i prihodu, prema najnovijim informacijama dobijenih istraživanjem tržišta od strane firme NPD Group. Za prvih četiri meseca 2011 godine, Korejski HDTV proizvođač je takođe vodio u polju u podkategorijama LED osvetljenih televizora, internet omogućenih modela televizora (IETV), 3D televizora i po prvi put Plasma panel televizora.
NPD-ove informacije o prodaji sakupljene su u periodu od januara do aprila 2011-e, su naznačila da je 41.3% svih plazma televizora koji su prodati u Americi nosilo Samsung logo, predstavljajući 2.8 procenata povećanje u udelu tržišta u odnosu na isti period prošle godine. U smislu prihoda, Seul bazirani tvorac televizora je zauzeo 45.2% plazma tržišnog udela, čineći ga neospornim liderom u Americi. Ove godine, gigant potrošačke elektronike je lansirao devetnaest plazma modela televizora preko osam proizvodnih rangova (njihovi najširi rang do sada).