Ovaj potez dolazi baš u trenutku kada FPR-bazirani ekrani od LG, Vizio, Toshibe i Philipsa treba da budu dostupni na tržištu. LG se specifično fokusirao na cenu naočara kao tačku prodaju naspram Samsunga u skorašnjim reklamama koje su često prikazivane tokom NCAA Turnira (video klip prikazan na kraju ovog teksta). LG naplaćuje 10$ po paru njegovih RealD-kompatibilnih Theater 3D naočara, dok Vizio ima par naočara na njihovom sajtu za 29.99$ ili dva para za 44.99$.
Jeftin par Samsungovih naočara je SSG-3100GB model sa zamenjivom baterijom koje su prikazane u slici iznad, a dok se obećanja da će nove i lakše Silhouette-dizajnirane SSG-3700GR naočare takođe biti jeftinije, nova cena još uvek nije najavljena. Smanjenje od 62% u ceni nije nimalo loša stvar, ali izgleda da će mušterije još uvek morati da razmotre 3D još malo – i činjenicu da aktivne naočare pobeđuju pasivne po pitanju kvaliteta slike i uglova gledanja kao što piše u izvoru za štampu – kako bi podstakle prodaju novih televizora.
Izvor: Engadget