Wall Street Journal izveštava da je Sony prišao “nekolicini velikih medijskih kompanija” oko distribicuje svojih kanala preko interneta. Ovo je verovatno bazirano na komentarima CEO-a kompanije Howard Stringer-a oko značajnih istraživanja i razvijanja uloženih u “drugačiji tip televizije”, i platforme za četiri ekrana, koju će Sony implementirati.
Prema izveštajima, Sony-eva ideja je da ponudi male pakete kanala preko interneta, ka svojim televizorima, Blu-Ray plejerima i PS3 konzoli. Ipak, pogađati se sa kompanijama kao što su CBS, koja ne želi da ugrozi svoj prihod od satelitske televizije, može biti komplikovano. Što se tiče konkurencije, slične glasine o Microsoft-u su realizovane, većinom sa partnerima kao što su Comcast, U-verse i FiOS, dok Google takođe planira da ponudi ovakvu opciju, ali ne i da zameni kablovsku televiziju. Sony se lepo pozicionirao, dodajući IPTV servise, uključujući sport na PS3 konzoli i mogućnosti gledanja televizije, ali da li će ispratiti i ovaj novi plan ostaje nepoznato.