Tableti ostvarili rast od svega jedan odsto u poslednjem tromesečju 2014

Najnovije analize kompanije Strategy Analytics, za period četvrtog tromesečja 2014. godine, ne donose dobru sliku kada je tržište tableta u pitanju

Najnovije analize kompanije Strategy Analytics, za period četvrtog tromesečja 2014. godine, ne donose dobru sliku kada je tržište tableta u pitanju. Rast tablet tržišta je minimalan, zahvaljujući preplavljenosti proizvodima i iznosi svega jedan odsto za poslednje tromesečje. Za ovaj “rast” su odgovorni samo jeftini Android tableti.
Tokom poslednjeg tromesečja prošle godine, proizvođači tableta su isporučili 78,3 miliona jedinica (naspram 77,2 miliona u prethodnom tromesečju). S obzirom da je ovo period praznika i pojačane kupovine, radi se o izuzetno lošim rezultatima. Strategy Analytics Brojke pokazuju da je Apple prigrabio 27 odsto ukupnog tržišta tableta.
Kada su platforme u pitanju, Android je izgubio deo tržišta i sada ima 66 odsto udela. Udeo koji je Android izgubio, otišao je kompaniji Apple, dok su Windows tableti doživeli rast prodaje od 89 odsto u odnosu na prethodnu godinu, zahvaljujući Surface Pro 3 modelu.Izvor: SlashGear

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi