Gubici prijavljeni od strane AUO-a su najnoviji u nizu nezgoda prijavljenih od strane drugih proizvođača TV panela. Razni gubici koji su bili objavljeni su iscrtavali sumornu sliku u smislu opadajuće potražnje za televizorima i kompjuterskim ekranima, što je imalo negativan efekat na proizvođače panela kao što je AUO. Nedavno, rekordni gubici su prijavljeni i od strane LG Display kompanije, koja je takođe pogođena niskom potražnjom potrošača, koji ne prelaze na HDTV modele sa opcijama kao što su internet i 3D.
Prema rečima jednog istraživača tržišta, 2011-a “je bila godina prevelikog snabdevanja u LCD industriji”. On je rekao da je potražnja ozbiljno zagušena krhkom globalnom ekonomijom i da će se neizvesnost razvlačiti do poslednjeg kvartala ove godine.
Govoreći na skorašnjoj konferenciji u Taipei-u, AUO-ov glavni finansijski referent Andy Yang je tvrdio da će biti daljeg opadanja na tržištu što se tiče potražnje za panelima većih dijagonala ovog kvartala, ali da će fluktuacije biti više umerene. On je dodao da će potražnja za malim i srednjim dijagonalama panela takođe opasti, ali da će isporuke panela korišćenim na mobilnim telefonima ostati zdrave.
Izvor: HDTVtest