Saopštenje za javnostNakon nedavne najave AMD FidelityFX Super Resolution (FSR), AMD sada nudi izvorni kod za svoju moćnu tehnologiju prostorne nadogradnje, koja će programerima biti dostupna putem GPUOpen-a.AMD-ova upscaling tehnologija otvorenog koda – FidelityFX Super Resolution (kraće: FSR) je sada dostupna i programerima u dva najpopularnija razvojna okruženja za igre:
Unity: Specijalni pregled beta grane Unity 2021.2 HDRP.
Unreal Engine: Zakrpa koja se može primeniti na v4.26 Unreal Engine-a.
FSR je softverska tehnologija otvorenog koda sa širokom API podrškom, što programerima olakšava integraciju u nove i postojeće naslove, a podržana je na više od 100 modela AMD Radeon grafičkih procesora – standardnih i integrisanih, kao i na konkurentskim GPU-ovima.FSR je dizajniran da uveća broj slika u sekundi do 2,4 puta pri 4K u “Performance” podešavanjima kvaliteta i u odabranim naslovima, pružajući pritom visoko kvalitetno igračko iskustvo visoke definicije.
Pored pomenutih razvojnih igračkih okruženja i pokretača, nekoliko novih naslova dodaje FSR podršku u narednim nedeljama, što dovodi do 12 ukupno podržanih igara koje će imati FSR, od kada je tehnologija postala dostupna prošlog meseca. Još više naslova se očekuje do kraja godine!
Arcadegeddon (16. jula)
Necromunda: Hired Gun (16. jula)
Edge of Eternity (21. jula)
Resident Evil Village (tokom jula)
Više informacija o FSR tehnologiji potražite na GPUOpen portalu i AMD blogu.Izvor: AMD
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije