Motorola u punoj ekspanziji ili kako je veliki brend iznenadio tržište u 2024.

Sa 20% rasta, dominacijom u Latinskoj Americi i 95% udela u Flip segmentu u SAD-u, Motorola je najvažniji povratnik u industriji pametnih telefona

Motorola u punoj ekspanziji ili kako je veliki brend iznenadio tržište u 2024.

U svetu tehnologije, retko koji brend uspe da se ponovo nametne kao lider nakon duže stagnacije. Međutim, Motorola je u 2024. godini to uspela i to sa stilom velikog, dobro poznatog imena. Iza sebe je ostavila skroman period i ušla u novu eru poslovanja uz rast koji višestruko premašuje globalni prosek. Ova godina se može opisati kao istorijska za brend, jer je zabeležen značajan uspeh na svim ključnim tržištima: od Azije i Latinske Amerike, do Severne Amerike i Evrope.

Ono što je Motorolu izdvojilo od konkurencije jeste strategijski fokus na pristupačne telefone. Čak 89,4% uređaja iz njenog portfolija košta manje od 400 dolara, što je čini izuzetno privlačnim izborom za potrošače sa ograničenim budžetom, posebno u zemljama u razvoju. Ovaj pristup nije slučajan jer Motorola svesno cilja tržišta koja traže odličan odnos cene i kvaliteta, a korisnici joj to i vraćaju poverenjem.

U 2024. godini, Motorola se našla među pet najprodavanijih brendova pametnih telefona u čak 22 zemlje, dok se u Top 3 plasirala u 14 zemalja. Globalno, kompanija je isporučila 57,6 miliona jedinica, ostvarivši impresivan rast od 19,9%, što je znatno više od globalnog proseka od 6%. Time je Motorola premašila tržište više od tri puta, čime je još jednom potvrdila svoj zamah.

Latinska Amerika ostaje ključni stub Motoroline strategije, sa udelom od gotovo 40% u ukupnom broju isporuka. Brend se snažno pozicionirao i u Azijsko-pacifičkom regionu, gde je povećao tržišni udeo sa 3,5% u 2019. na 16,9% u 2024. Jedna od najzvučnijih vesti stiže iz Argentine, gde je Motorola prvi put postala vodeći brend, pretekavši konkurente poput Samsunga i Xiaomija.

Flip telefoni – mlađi korisnici i jedinstven dizajn

Motorola nije samo gradila svoju strategiju na masovnom tržištu. U segmentu preklopnih telefona, kompanija je primenila strateški pristup, fokusirajući se na mlađu publiku koja želi izražajan dizajn, boje i materijale koji se razlikuju od standarda. Uređaji kao što su Razr i Edge osvojili su korisnike koji traže autentičnost i mogućnost samoizražavanja.

Rezultat? Motorola je zauzela 40% globalnog tržišta Flip preklopnih telefona u Q1 2025, dok je u Sjedinjenim Američkim Državama osvojila čak 95% tržišnog udela u tom segmentu, ostavivši konkurenciju daleko iza sebe.

Motorola je ponovo tu i postaje ozbiljan igrač

U godini kada mnogi brendovi beleže pad ili stagnaciju, Motorola je ostvarila jedan od najznačajnijih povrataka na tržište mobilne tehnologije. Sa jasnom strategijom, fokusom na vrednost, uspehom u preklopnim uređajima i rastom u najvažnijim svetskim regionima, Motorola nije samo “još jedan brend”, već ključni globalni izazivač koji sve više preti ustaljenim liderima u industriji.

PR saopštenje

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.