Samsung gradi budućnost pametnih domova kroz ekosistem proizvoda, AI i dugoročno poverenje

Širok portofolio, intuitivno korisničko iskustvo i snažno prisustvo veštačke inteligencije čine osnovu Samsung strategije u potrošačkoj elektronici

Samsung gradi budućnost pametnih domova kroz ekosistem proizvoda, AI i dugoročno poverenje

Samsungova najnovija poslovna strategija kombinuje snagu brenda, inovativne AI funkcije i bogat ekosistem proizvoda različite namene kako bi korisnicima olakšao svakodnevicu, uz fokus na trajnost, jednostavnost i međusobnu povezanost svih uređaja. O ovoj temi smo razgovarali sa g-dinom Dinom Kovačevićem rukovodiocem prodaje potrošačke elektronike u kompaniji Samsung Electronics Adriatic.

– Kakva je trenutna pozicija Samsunga u segmentu potrošačke elektronike i koliko uticaja na nju ima snaga brenda, a koliko inovativnost, ekosistem i napredne funkcije?

Samsung je svoj brend gradio na inovacijama. Ljudi kada menjaju stvari lako se naviknu ako je promena na bolje, to je razlog i način na koji smo izgradili poverenje korisnika. Uz to, kada kažemo ekosistem i povezanost svih uređaja – taj ekosistem sadrži frižider, veš mašinu, usisivač, televizor, pametni telefon, sat i još mnogo toga. Kada je reč o Samsung uređajima, to je zaista pravi ekosistem koji vam je od pomoći i na poslu i za sve privatne obaveze. Kako bi vas maksimalno rasteretili briga i prepustili da uživate u stvarima koje volite.

– Kolika je prednost to što Samsung ima širok portfolio i mnoštvo međusobno povezanih uređaja, i imate li neke podatke koliko korisnika zapravo koristi te prednosti?

Prednost je imati što više povezanih uređaja. Dok sam još na poslu mogu uključiti veš mašinu da radi i da me sačeka opran veš kada stignem kući. Znamo da ne valja dugo mokar veš ostaviti u mašini, a ako uključim mašinu tek kad stignem kući, bespotrebno sam izgubio nekoliko sati. A da ne spominjem činjenicu kako me supruga gleda ponosno kada u povratku sa posla kupim u marketu sve što nam nedostaje u frižideru. I to ne da mi nije poslala spisak, nego mi nije ni rekla da treba. Preko telefona sam video šta imamo u frižideru, Gemini AI asistentu izdiktirao da napravi spisak i eto mene ispred vrata sa punim kesama.

– Korisničko iskustvo je jedna od stvari koje se ne vide u specifikacijama, ali koje su često ključne u svakodnevnom radu. Koja je Samsungova filozofija u tom pogledu?

Sve treba da se nalazi tamo gde bi prosečan korisnik mogao na prvu loptu da pretpostavi gde bi tako nešto moglo da se nalazi. Dizajn celog sistema bazira se na opsežnim istraživanjima, a intuitivnost i lakoća korišćenja jedna je od presudnih stvari koja utiče na konačnu odluku da li vam je nešto potrebno ili nije. Niko danas više nema vremena na pretek, zato želimo da omogućimo svakom korisniku da ga uštedi što je više moguće i pritom da se oseća prijatno dok koristi Samsung uređaje.

– Svedoci smo upliva veštačke inteligencije u praktično sve, a Samsung je jedan od prvih krenuo sa implementacijom u potrošačkoj elektronici. U kom pravcu bi se to moglo razvijati u skorijoj budućnosti kada su vaši uređaji u pitanju? 

Čovek je nezamenjiv pre svega svojoj porodici, svojim prijateljima i samom sebi. To su mesta gde želimo da provodimo što više kvalitetnog vremena. Sve ono gde želimo da nam se olakša, ubrza, smanji briga, tu je prostor za pomoć veštačke inteligencije. Zašto bismo brinuli o materijalu garderobe i o tome u kom programu se najbolje pere, šta ako se skupi, pusti boju? To je nešto što su naši roditelji znali u pola noći, ali oni nisu imali neke druge izazove sa kojima se mi danas susrećemo. Prepustiću AIu da proceni program pranja, nivo zaprljanosti i doziranje deterdzenta. Ja ću radije biti tamo gde sam nezamenjiv.

– Često čujemo rasprave o tome “kako uređaji ne traju kao nekad”, planiranom zastarivanju i različitim nivoima kvaliteta za različita tržišta. Kakav je vaš stav o tome i šta Samsung radi kako bi korisnicima pružio uređaje koji će ih pouzdano služiti?

Što se tiče televizora, a i uređaja bele tehnike, u širokom asortimanu proizvoda Samsung pored redovne garancije sada daje i dodatnu. Kako bi korisnici što manje brinuli.

Za televizore uz 2 godine redovne garancije dobijate i 3 dodatne godine zaštite i odnosi se na modele televizora od 55 inča ili veće, a ova mogućnost traje do 13.07.2025. godine.

Kada je reč o beloj tehnici, dajemo vam 5 godina garancije (2 godine redovne + 3 godine dodatne komercijalne garancije) na određene Samsung modele frižidera, mašina za veš, ugrađenih kuhinjskih uređaja, mašina za sušenje veša i kombinovanih mašina za pranje/sušenje veša, kupljene od 13.1. do 31.12.2025. godine

Takođe, već smo pričali o ekosistemu i povećanoj funkionalnosti kroz povezane uređaje, zbog toga smo naš operativni sistem na Samsung televizorima nadogradili One UI-em, baziranom na Tizen 8.0 OS, kako bi bio što kompatibilniji i fluidniji u korišćenju u paru sa Samsung mobilnim telefonom, a donosi i 7 godina ažuriranja. Tako da korisnicima ne isporučujemo samo vrhunski kvalitet QLED i OLED televizora u hardverskom smislu, već i softver sa kojim će i za 7 godina i dalje biti u korak sa najnovijim apdejtima.

PR saopštenje

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.