YouTube uvodi dve nove AI funkcije za lakšu pretragu i interakciju

Prva od dve nove YouTube funkcija predlaže video snimke na osnovu prethodnih pretraga, dok druga omogućava korisnicima da postavljaju pitanja o sadržaju u realnom vremenu

YouTube uvodi dve nove AI funkcije za lakšu pretragu i interakciju

YouTube je predstavio dve nove funkcije zasnovane na veštačkoj inteligenciji s ciljem da olakša korisnicima pronalaženje i interakciju sa video sadržajem.

Prva je pametni video pretraživač koji koristi istoriju pretraga kako bi predložio odgovarajuće klipove. Trenutno je ova opcija dostupna samo YouTube Premium članovima, ali će uskoro biti dostupna i korisnicima sa besplatnim nalozima.

Druga funkcija je AI asistent za konverzaciju sa korisnikom, koji omogućava postavljanje pitanja o videu koji se trenutno gleda. Dugme „Pitaj o ovom videu“ nalaziće se ispod klipa, a korisnici će moći da razgovaraju sa AI-jem i dobijaju odgovore i sugestije u vezi sa sadržajem. Ova opcija je do sada bila takođe ograničena samo na Premium korisnike, ali od sada će biti dostupna svima.

Obe funkcije biće postepeno dostupne svim korisnicima širom sveta u narednim nedeljama, a cilj im je da učine gledanje videa interaktivnijim, bržim i zabavnijim. Ovim potezom YouTube dodatno učvršćuje poziciju vodeće video platforme koja koristi napredne tehnologije za personalizaciju sadržaja, prenosi MSN.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.