Dizajner čipova, kompanija Advanced Micro Devices (AMD), je najavila spajanje svojih programa za partnere u novi, globalni program. AMD Fusion Partner Program će objedinjavati četiri partnerska programa i imaće za cilj da partnerima pruži odgovarajuće alatke i resurse koji bi im pomogli da uvećaju prodaju, naročito kada se radi o AMD platformama i rešenjima, sa akcentom na procesore, grafičke čipove i čipsetove. Partneri će u sklopu AMD Fusion Partner programa biti kategorisani u tri vrste – Elite, Premier i Select, te raspodeljeni u šest biznis klasa, a to su: channel providers, e-tailers, retailers, commercial solution providers, consumer solution providers i commercial volume resellers. U samoj kompaniji AMD ove promene vide kao novo poglavlje u 40-godišnjoj istoriji rada kompanije. Za 2010. godinu se planira novi web portal sa elementima socijalne mreže, kao i ekskluzivni demo program.
“AMD razume kritičnu važnost partnera u uspešnom usvajanju naših platformi od strane korisnika i stoga je lansirao AMD Fusion Partner Program da bi obezbedio prave elemente koji će ubrzati poslove naših partnera u kanalu,” rekao je Dejvid Kenjon, potpredsednik marketinga AMD-a. “Omogućavajući prave alatke i resurse i stavljanjem istih na raspolaganje našim partnerima u kanalu bićemo u mogućnosti da im pomognemo da maksimizuju prodaju i omogućićemo korisnicima širom sveta da imaju pristup rešenjima sledeće generacije AMD-a. Istovremeno, nova struktura će omogućiti AMD-u da efikasnije i češće komunicira sa svojim partnerima”. Za više informacija posetite ovu stranicu. Izvor: AMD