Američke kompanije kablovske televizije nastavljaju borbu protiv odliva korisnika, a najveći dobitnici cele situacije su Netflix, Hulu, Sony i druge kompanije. Procenjuje se da je samo u prethodnom tromesečju kablovske operatere napustilo 812.000 korisnika, navodi se u izveštaju konsalting kompanije SNL Kagan. Broj onih koji su presekli žice odnosi se na predstavnike porodica, tačnije taj broj je u suštini broj američkih domaćinstava koji je otkazao paket kablovske televizije u korist boljeg rešenja.
Međutim, to nije ništa novo za kablovske kompanije. “To je malo ubrzanje i najveći tromesečni gubitak korisnika koji smo videli” rekao je Jan Olgeirson analitičar kompanije SNL Kagan, i dodao “svedoci smo postepenog povećanja broja korisnika koji napuštaju kablovsku televiziju”. Ipak, u poređenju sa istim periodom prošle godine, kablovske kompanije u SAD imaju 1,4 miliona korisnika manje.
Odlazak od kablovske televizije i prebacivanje na online servise na zahtev počeo je još 2010. godine. Od vremena kada je gotovo svako imao kablovsku televiziju, stigli smo do vremena kada se petina domaćinstava odlučuje za drugu opciju.
Netflix-ovo poskupljenje od dva dolara bi moglo da ih košta 500.000 pretplatnika?
Izvor: TheNextWeb
Američki korisnici masovno odbacuju kablovsku televiziju
Američke kompanije kablovske televizije nastavljaju borbu protiv odliva korisnika, a najveći dobitnici cele situacije su Netflix, Hulu, Sony i druge kompanije