Angry Birds postaje širi brend

Kreator igre "Angry Birds", kompanija Rovio Entertainment, radi na savezu sa Starbucks korporacijom i drugim prodavcima kako bi došli do kupaca i prodali širi asortiman proizvoda. Rovio, čija igra za pametne telefone je preuzeta više od 350 miliona puta, je u razgovorima sa Starbucks kompanijom o promocijama u njihovim p

Kreator igre “Angry Birds”, kompanija Rovio Entertainment, radi na savezu sa Starbucks korporacijom i drugim prodavcima kako bi došli do kupaca i prodali širi asortiman proizvoda. Rovio, čija igra za pametne telefone je preuzeta više od 350 miliona puta, je u razgovorima sa Starbucks kompanijom o promocijama u njihovim prodavnicama, rekao je Vibe Vagemans potpredsednik Espoo-a u intervjuu za Bloomberg.

 

 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi