Nove cene uključuju i automatsko obnavljanje pretplate će početi da se primenjuju od 5. oktobra. Američki tehnološki gigant periodično podiže svoje cene u određenim regionima, a sada se ova kompanija prilagođava novom odnosu evra i dolara. Tako će većina aplikacija čija je cena sa 99 evra prošle godine u avgustu skočila na 1,09 evra sada koštati 1,19 evra.
Porast inflacije, kamatnih stopa i cena goriva su uticale na jen i evro, koji je pao na najniže vrednosti u poslednjih 20 godina i koji sada svakodnevno obigrava oko vrednosti dolara.
Srbija?
Pored zemalja evro zone, druge zemlje koje će osetiti porast cena su Švedska i Poljska u Evropi, Japan, Malezija, Pakistan, Južna Koreja i Vijetnam u Aziji, te Čile u Južnoj Americi. Srbija se još uvek ne pominje nigde, tako da će nas ovo povećanje cena verovatno zaobići.
Sa druge strane, Apple je zabeležio rekordni prihod od 19,6 milijardi dolara u Q2 202, gde je samo na App Store prihodima zabeležen porast od 12% u odnosu na prošlu godinu..
Ne trreba zaboraviti ni da je Apple najavio još više reklama u App Store, ali i na zaključanom ekranu iPhone telefona i u pojedinim aplikacijama.
Apple diže cene u App Store za zemlje u Evropi, Aziji i Južnoj Americi
Od oktobra meseca cene aplikacija i kupovina u aplikacijama u App Store će biti veće u evro zoni i nekim zemljama u Aziji i Južnoj Americi.