Apple i Samsung dominiraju premijum segmentom po prodaji telefona

Tokom jula, avgusta i septembra, prodaja telefona sa cenom od preko 400 dolara je činila 22% ukupnog globalnog tržišta

Tokom trećeg tromesečja 2018. godine, globalna isporuka telefona je zabeležila pad od 5%, prema podacima koje je sakupila analitička kompanija Counterpoint Research. Međutim, kako njihov najnoviji izveštaj pokazuje, premijum segment je ostvario značajan rast.Tokom jula, avgusta i septembra, prodaja telefona sa cenom od preko 400 dolara je činila 22% ukupnog globalnog tržišta. Ovo predstavlja povećanje od 19 procenata u odnosu na godinu dana ranije. Ukupno, iPhone modeli su činili gotovo polovinu prodaje tokom trećeg tromesečja. Samsung je na drugom mestu sa 22%, dok je Huawei treći sa 12 procenata.
 
Pogledajte još: Huawei potvrđuje drugo mesto, ispred Apple-a, na globalnom smartfon tržištu
Kada su cenovni segmenti u pitanju, Samsung je dominirao u rasponu od 400 do 600 dolara uz impresivno tržišno učešće od 25 procenata. Apple i Huawei su na drugom i trećem mestu sa 21% i 17 procenata. Slede ih Vivo i Oppo, a potom Xiaomi na šetom mestu.U još višem segmentu, između 600 i 800 dolara, najdominantniji su Apple i samsung sa kombinovanim učešćem od 82 procenta. Međutim, samo je Apple uspeo da održi svoju popularnost u segmentu preko 800 dolara, gde je kompanija prigrabila čak 79% ukupne prodaje zahvaljujući iPhone X, iPhone XS i XS Max modelima.Izvor: PhoneArena
 
 Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.