Apple je najvredniji brend 2022. godine, Google, Samsung i Huawei u Top 10

Brand Directory smatra da je Apple najvredniji brend na svetu za 2022.

 
Novi izveštaj koji je sproveo Brand Directory smatra da je Apple najvredniji brend na svetu za 2022. Istraživačka firma procenjuje vrednost brenda na 355,1 milijardu dolara. Imajte na umu da je ova procena izračunata od strane Brand Directory i da ne odražava tržišnu kapitalizaciju brenda.Prvih deset najvrednijih brendova na globalnom nivou su sledeći:1 – Apple2 – Amazon3 – Google4 – Microsoft5 – Walmart6 – Samsung Group7 – Facebook8 – ICBC (Industrial and Commercial Bank of China) 9 – Huawei10 – VerizonProcena Apple-ovog brenda porasla je za 35% u odnosu na 2021. godinu, a procena je najveća od svih brendova koju je kompanija zabeležila. Google je treći najvredniji brend.Samsung grupa je zauzela šesto mesto i jedini je korejski brend na listi 25 najvrednijih brendova.Huawei se rangira kao deveti najvredniji brend za 2022. godinu, vraćajući se sa 21. mesta u 2021. Huawei je sigurno daleko bolji nego što je bio od početka zabrane u SAD. Konačno, TikTok je najbrže rastući brend na svetu, prenosi GSM Arena.
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi