Apple je sada najpoznatiji svetski brend

Što se tiče ostatka liste, zanimljivo je reći da je Samsung pretekao Intel i nalazi se na osmom mestu, dok je najveći skok zabeležio Facebook, te se ova društvena mreža danas nalazi na 52. mestu naspram prošlogodišnje 69. pozicije. Izveštaj se zasniva na brojnim faktorima među kojim

Što se tiče ostatka liste, zanimljivo je reći da je Samsung pretekao Intel i nalazi se na osmom mestu, dok je najveći skok zabeležio Facebook, te se ova društvena mreža danas nalazi na 52. mestu naspram prošlogodišnje 69. pozicije. Izveštaj se zasniva na brojnim faktorima među kojima su finansijski izveštaji, lojalnost korisnika, kao i uloga koju svaki brend ima prilikom odluke o kupovini. Prema ovome, vrednost Apple-ovog brenda je procenjena na 98,3 milijarde dolara, Google-ovog na 93,3 milijarde a Coca-Cola na 79,2 milijarde. Pojedini veliki bredovi ipak, se neće naći na Interbrand-ovoj listi, a primer je BBC koji ne daje dovoljno finansijskih informacija na analizu. Da li je to Coca-Cola sada uljez u tehnološkom svetu? Treba ipak naglasiti da iako tehnološke kompanije dominiraju u prvih deset, ostatak liste je mnogo realnije izbalansiran.
Izvor: TheVerge

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi