Apple posle 15 godina redizajnira prodavnice

Apple želi da vlasnici startapa i malih kompanija dođu u prodavnice i koriste konferencijske prostore kako bi dobili savete od developera i preduzetnika

Apple je upravo najavio da će po prvi put posle 15 godina redizajnirati svoje glavne maloprodaje. Novi redizajn će pored konferencijskih i sala za sastanke, doneti i stabla drveća kao i nove video ekrane. Takođe se očekuje da Genius Bar bude preimenovan u Genius Grove.
Promene su slične onima koje je Apple implementirao u svojoj Union Square Park prodavnici u San Francisku prošle godine. Ideja je da se ovi prostori transformišu iz prodavnica u neku vrstu gradskih trgova. Apple želi da vlasnici startapa i malih kompanija dođu u prodavnice i koriste konferencijske prostore kako bi dobili savete od developera i preduzetnika. Čak i ekipa koja stoji iza Genius Grove će ponuditi pomoć, mnogo više od pukog rešavanja problema vezanih za proizvode, jer će njihove veštine sada uključivati i muziku i fotografiju.
I to nije sve, kompanija će nuditi obrazovne sesije u gotovo svim svojim prodavnicama kojih ima 500. One će biti brendirane kao Today at Apple,i počeće sledećeg meseca.
Apple troši veliki novac na kupovinu Toshiba odeljenja memorija
Izvor: TheVerge
Sve informacije vezane za Apple, možete pogledati na Apple hub-u, na Benchmark sajtu
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi