Apple smanjuje troškove marketinga

Kompanija iz Kupertina je uvek uspevala da poveća prodaju svojih uređaja pokretanjem pametnih reklama koje bi uspele da namame mase potrošača

Kada je u pitanju pametni marketing, mali broj kompanija može da se takmiči sa Apple-om. Kompanija iz Kupertina je uvek uspevala da poveća prodaju svojih uređaja pokretanjem pametnih reklama koje bi uspele da namame mase potrošača, ali je nedavno njihova politika oglašavanja dobila interesantan preokret. U pokušaju da smanji potrošnju, tehnološki gigant je odlučio da usmeri svoju globalnu marektinšku strategiju.
Apple će restruktuirati odnose sa dugogodišnjim marketing partnerom TBWAMedia Arts Lab, kako bi se fokusirali više na digitalne i kampanje koje će biti specifične za pojedine regione, a manje na prevođenje brend kampanja velikog obima za svetsko tržište. Primer ovakvih reklama je “Meu Bloco na Rua” regionalna kampanja inspirisana Karnevalom u Brazilu, koja je pokrenuta kako bi promovisala iPhone 7 Plus telefon u toj zemlji.
Što se tiče Apple-ove digitalne marketinške strategije, brza pretraga kompanijinog Youtube naloga otkriva poplavu videa od 15 sekundi, koji su napravljeni tako da se pojave na društvenim medijima a ne na tradicionalnom televizoru.
Apple: iPad Pro nema virusa
Izvor: Phonearena
Sve informacije vezane za Apple, možete pogledati na Apple hub-u, na Benchmark sajtu
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi