Best Buy kupuje Napster

Best Buy je najavio da kupuje kompaniju Napster. Ovim potezom Best Buy želi da uđe na tržište digitalnih muzičkih servisa i pokušaće da se takmiči sa iTunes-om i ostalima, sa ciljem da podstakne prodaju muzike. Kompletan posao bi trebao da bude okončan do kraja tekućeg kvartala. a Best Buy će za ovu akviziciju izdvojiti 121 milion do

Best Buy je najavio da kupuje kompaniju Napster. Ovim potezom Best Buy želi da uđe na tržište digitalnih muzičkih servisa i pokušaće da se takmiči sa iTunes-om i ostalima, sa ciljem da podstakne prodaju muzike. Kompletan posao bi trebao da bude okončan do kraja tekućeg kvartala. a Best Buy će za ovu akviziciju izdvojiti 121 milion dolara. Pošto Napster ima rezerve u kešu u iznosu od 67 miliona dolara i nekoliko kratkoročnih investicija, to znači da će Best Buy u praksi platiti oko 54 miliona dolara, odnosno 2.65 dolara po akciji, što je 50% više od njene vrednosti na berzi. Best Buy i Napster su imali velikih problema da se takmiče sa kompanijom Apple, a Best Buy je ovim potezom došao do novih 700 hiljada korisnika (korisnička baza Napstera), kao i mobilnog servisa i korisničke platforme.

Od toga se izuzima Napsterova peer-to-peer platforma, koja nije bila deo dila. Napsterova online prodavnica muzike je jedna od najvećih na svetu i prošle godine je generisala prihode u iznosu od oko 127.5 miliona dolara. U Napsteru radi 140 zaposlenih. Hoće li ovaj potez biti dovoljan da se bore protiv Apple-a, koji trenutno drži oko 70% tržišta digitalne muzike, ostaje da se vidi.

Izvor: The Inquirer

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.