Best Buy je najavio da kupuje kompaniju Napster. Ovim potezom Best Buy želi da uđe na tržište digitalnih muzičkih servisa i pokušaće da se takmiči sa iTunes-om i ostalima, sa ciljem da podstakne prodaju muzike. Kompletan posao bi trebao da bude okončan do kraja tekućeg kvartala. a Best Buy će za ovu akviziciju izdvojiti 121 milion dolara. Pošto Napster ima rezerve u kešu u iznosu od 67 miliona dolara i nekoliko kratkoročnih investicija, to znači da će Best Buy u praksi platiti oko 54 miliona dolara, odnosno 2.65 dolara po akciji, što je 50% više od njene vrednosti na berzi. Best Buy i Napster su imali velikih problema da se takmiče sa kompanijom Apple, a Best Buy je ovim potezom došao do novih 700 hiljada korisnika (korisnička baza Napstera), kao i mobilnog servisa i korisničke platforme.
Od toga se izuzima Napsterova peer-to-peer platforma, koja nije bila deo dila. Napsterova online prodavnica muzike je jedna od najvećih na svetu i prošle godine je generisala prihode u iznosu od oko 127.5 miliona dolara. U Napsteru radi 140 zaposlenih. Hoće li ovaj potez biti dovoljan da se bore protiv Apple-a, koji trenutno drži oko 70% tržišta digitalne muzike, ostaje da se vidi.
Izvor: The Inquirer