Canon, vodeći svetski isporučilac rešenja za tehnologiju digitalnih slika, postavio je svoj najveći štand ikada na najvećem svetskom sajmu štamparstva i grafike „DRUPA 2008” (Druck und Presse). Štand veličine 2.000 kvadratnih metara namenjen predstavljanju portfolia sveobuhvatnih rešenja, osmišljen je da pomogne kupcima da ostvare profit. Canon je sa sedam odvojenih celina, uključujući Print-For-Pay, CRD, proizvode namenjene komercijalnom štampanju, kao i Canon sektoru za izgradnju poslovanja na najbolji mogući način predstavio svoju posvećenost industriji grafičkog dizajna. Štand je osmišljen tako da posetiocima omogućava interaktivno i holističko iskustvo, usklađen sa sloganom kompanije Canon “Mi govorimo slikom” (We speak image), koji nije isključivo namenjen predstavljanju proizvoda i rešenja, već i kreiranju efikasnijeg poslovanja. Dejvid Presket, marketing direktor za Evropu za profesionalna rešenja Canon Europe izjavio je: „Veoma širokom paletom rešenja za digitalne slike koje je Canon izložio zajedno sa programom svojih partnera, predstavili smo impresivan štand koji će našim korisnicima pomoći da dođu do optimalnih rešenja koja će im omogućiti ostvarenje većeg profita, a pružićemo im i savete kako da poboljšaju svoje poslovanje na postojećem konkurentnom tržištu.”
Kompanija Canon je pokrenula nekoliko inicijativa kako bi efikasnije doprinela razvijanju tržišta štampača. „Insight Report“ je projekat u okviru koga je Canon naručio ekskluzivno istraživanje, koje je sproveo eminentni profesor Ročester instituta za tehnologije, Frank Romano. Izveštaj sagledava trendove u domenu štampača u narednim godinama, i ističe to što treba da ispune sada i u budućnosti kako bi se obezbedilo da budu prihvaćeni, da prežive i razvijaju se na tržištu. Pored projekta Insight Report, Canon je takođe objavio „Buzzword Buster“, rečnik štamparskih termina i izraza koji objašnjavaju i demistifikuju ključne reči, namenjen ne samo kupcima štampe, već i štamparima, uključujući one koji tek ulaze u ovu delatnost, kao i one koji imaju potrebu za brzim osvežavanjem stručnog jezika štampe.
Na Canonovom štandu su se našli i novi proizvodi poput imagePRESS, imagePRESS C6000 i imagePRESS C6000VP. Uređaji imaju ugrađenih nekoliko moćnih serverskih opcija i mogu da obavljaju kompleksne zadatke sa statičkim ili varijabilnim podacima. Takođe, predstavljen je i štampač imagePRESS C1+, prvi uređaj u boji sa čistim tonerom namenjen tržištu neprofesionalne štampe, koji poboljšava otisak u boji i crno beloj tehnici prilikom štampanja. Novi uređaj predstavlja isplativo rešenje u okruženjima manjih obima, u kojima se štampa “na zahtev“. Uređaji za štampu demonstrirani su sa moćnim dodatnim opcijama za radne procese štampača u okruženjima hibridne štampe. Canonovi partneri pri tom prikazuju Heidelberg „Prinect“ i Agfa Graphics „Apogee“ rešenja koja rade i u digitalnim i u konvencionalnim ofset štamparijama koristeći samo jedan sistem radnog procesa.
Canonovi uređaji za štampanje velikih formata su zabeležili veliki porast prodaje od 40% tokom 2007. godine zahvaljujući predstavljanju čak 11 novih proizvoda. Odeljak namenjen poslovanju nastavlja sa akcijama na sajmu drupa predstavljanjem još dva proizvoda posebno kreiranih za 44” CAD sektor – imagePROGRAF iPF810 i iPF820. Štampači sa pet boja i pigment štampači koji će se na tržištu pojaviti u septembru, omogućavaju brzu štampu i efikasno koriste mastilo te na taj način smanjuju ukupne troškove. Program Canon Essential Business Builder, koji podržava sve ove uređaje, podrazumeva usluge modularne obuke i konsultantske usluge za svaki segment na putu digitalnog štampara ka povećanju profita. Dva nova modula, namenjena štampi varijabilnih podataka i Web-to-Print sektor su po prvi put prikazana na ovom sajmu.
Izvor: Canon