ComTrade uspešno realizovao prvu implementaciju SIEBEL CRM-a u regionu

Razvojni tim kompanije ComTrade izveo je kompletan projekat za uvođenje Oracle Siebel CRM-a (Customer Relationship Management ) za kompaniju Promonte ( deo Telenor grupe) u Crnoj Gori. To je prva implementacija Oracle Siebel SRM-a, vodećeg svetskog sistema u jadranskom regionu, a od 29.09.2009. godine Promonte ga koristi u svakodnevnom poslovanj

Razvojni tim kompanije ComTrade izveo je kompletan projekat za uvođenje Oracle Siebel CRM-a (Customer Relationship Management ) za kompaniju Promonte ( deo Telenor grupe) u Crnoj Gori. To je prva implementacija Oracle Siebel SRM-a, vodećeg svetskog sistema u jadranskom regionu, a od 29.09.2009. godine Promonte ga koristi u svakodnevnom poslovanju. ComTrade Business Solutions Centar razvojni tim realizovao je posao u rekordnom roku od 158 dana, kako je i bilo predviđeno Ugovorom.
“Uspešna implementacija Siebel CRM sistema u Promonte-u predstavlja značajno dostignuće za našu kompaniju, jer smo u odličnoj saradnji sa klijentom uspeli da jedan veoma kompleksan sistem pustimo u produkciju u dogovorenom roku i bez dodatnih troškova”, kaže Darko Popović, izvršni direktor ComTrade kompanije u Crnoj Gori. CRM sistem omogućava kvalitetnije upravljanje, sinhronizaciju i koordiniranje podataka o klijentima, čime se postiže značajnija prednost nad konkurencijom. Implementacija CRM rešenja Promonte-u daje mogućnost da unapredi postojeće i uvede nove načine interakcije sa krajnjim korisnicima, kao i da pruži podjednak nivo kvaliteta usluge kroz sve kanale prodaje.

Izvor: ComTrade Group

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.