Best Buy je postao predmet interesantne tužbe. Naime, jedna mušterija je tužila ovaj maloprodajni lanac traživši odštetu od čak 54 miliona dolara zbog toga što je laptop izgubljen dok je bio na servisu. Sa laptopom je bilo određenih problema tehničke prirode, zbog kojih je poslat na servis. Sam uređaj je kupljen početkom 2006. godine za oko 1100 dolara sa produženom garancijom, za koju je plaćeno dodatnih 300 dolara. Uređaj je predat servisu u maju. Ipak, mušteriji laptop od tada nije vraćen. Komunikacija sa kupcem je bila sve samo ne adekvatna, rokovi su produžavani sve dok u avgustu nije bilo rečeno da je računar – izgubljen. Best Buy je u zamenu ponudio kupon u vrednosti od 900 dolara, ali mušterija je inicijalno zahtevala 2100 dolara odštete, tvrdeći da nije izgubljen samo hardver, već i kompletan softver, muzika i podaci smešteni na hard disku. Nedugo zatim, Best Buy je ponudio 1100 dolara odštete i kupon u vrednosti od 500 dolara, ali mušteriju to nije zadovoljilo. Konačno, podneta je tužba u vrednosti od čak 54 miliona dolara, za koju i sam kupac tvrdi da je smešna. Ipak, strategija je bila ne da se dobije ogromna odšteta, već da se kompanija natera da plati što više. Konačno, slučaj je rešen kada je Best Buy ponudio 2500 dolara u kešu, povraćaj 1100 dolara, kolika je bila vrednost samog laptopa, kao i kupon za kupovinu u vrednosti od 500 dolara. Ipak, nezadovoljni kupac i dalje čeka objašnjenje – šta se desilo sa njegovim laptopom…
Izvor: TG Daily