U četvrtak, 18.februara, distributerska firma Direct Link predstavila svoj novi program LevelOne. Ispred Direct Linka okupljene je pozdravila Marijana Lazarević, marketing menadžer ove kompanije, dok je prezentaciju o proizvodima održao Vladimir Jovanović, predstavik LevelOne-a u Srbiji. Još od 1991. godine kada je nemačka kompanija Digital Data Communications GmbH iz Dortmunda registrovala brend LevelOne, ovaj proizvođač posvećen je obezbeđivanju najkvalitetnijih rešenja na polju mrežne komunikacione opreme svih segmenata. U poslednje vreme fokus se prenosi na segment video nadzora, gde se nude rešenja sa IP kamerama. LevelOne danas predstavlja jedno od imena kome se na tržištima Centralne i Zapadne Evrope najviše veruje, o čemu svedoči i podatak da ovaj brend dominira kada su u pitanju rešenja za segment malih i srednjih preduzeća.
Kompanija u ovom trenutku poseduje regionalna predstavništva u preko 20 zemalja i ostvaruje godišnji promet koji prevazilazi milijardu dolara. Centrala kompanije nalazi se u Nemačkoj, ali naša predstavništva sada se mogu naći u Belgiji, Danskoj, Grčkoj, Italiiji, Holandiji, Portugalu, Sloveniji, Švedskoj, Južnoj Africi, SAD, a od nedavno i u Srbiji. Ponosni smo na gamu proizvoda pod brendom LevelOne, koja pokriva segmente bežičnih i žičnih mreža, uređaja za mrežno povezivanje putem strujne instalacije, uređaja za prenos napajanja putem mrežne infrastrukture (PoE), širokopojasnih usmerivača, ADSL usmerivača, printer servera, IP mrežnih kamera za video nadzor, mrežnih uređaja za skladištenje podataka, KVM preklopnika, uređaja za prenos glasa preko internet protokola (VoIP). Već gotovo čitavu deceniju, brend LevelOne predstavlja sinonim za kompletna, takozvana end-to-end mrežna rešenja pre svega na tržištu Nemačke, kao i u ostalim zapadnoevropskim zemljama. Danas gotovo svako treće manje i srednje preduzeće u centralnoj Evropi poseduje deo svoje mrežne infrastrukture, dok kod čak 25% njih u pitanju su kompletna
rešenja na polju umrežavanja, video nadzora, kreiranja rezervnih kopija i bezbednosti mreže.
“Sistem pružanja usluga našim korisnicima, pre i nakon kupovine, na koji smo danas izuzetno ponosni, kao i održavanja naših proizvoda dugo je i pažljivo osmišljavan a skrojen je prema zahtevima korisnika. Svi naši korisnici u prilici su da naše garatne uslove prilagode svojim potrebama, a ono što mi garantujemo jeste da će naši sistemi u svakom besprekorno funkcionisati u svakom momentu, o čemu govori i podatak da broj defektnih uređaja iznosi oko 0,2%. Kako bi poduprli ovu tvrdnju uveli smo i politiku zamene uređaja u roku ne dužem od 24 sata, za proizvode iz profesionalnog segmenta, koji igraju kritičnu ulogu u informacionim sistemima naših korisnika. Smatramo da srž našeg uspeha na izuzetno izazovnim tržištima zapadne Evrope i SAD leži pre svega u našoj fleksibilnosti i spremnosti da sve svoje kapacitete podredimo zahtevima naših korisnika kako bi u potpunosti zadovoljili njihove potrebe.
Osnovna ideja našeg tržišnog nastupa i razvoja regionalnih predstavništava nije samo ponuda proizvoda, već kompletnih rešenja zasnovanih na dugodošinjem iskustvu rešavanja problema kućnih i poslovnih korisnika. Ponuđena rešenja istovremeno predstavljaju inovativne, rafinisane poslovne modele koje nudimo našim partnernima iz domena sistem integracije, čime im omogućavamo da svojim korisnicima ponude dodatnu vrednost, prošire sferu svog delovanja i rastu zajedno sa nama. Smatramo da je ova sinergija ključ kojim ćemo pomoći afirmaciju informacionih tehnologija u onim poslovnim segmentima privrede gde ista još uvek nije prodrla. Upravo na toj zajedničkoj želji potiče ideja o saradnji sa kompanijom Direct Link, sa kojom delimo zajedničke vrednosti, iskustvo i strast za kvalitetnim poslovanjem. Nakon izuzetno temeljnog istraživanja sa obe strane, došli smo do zaključka da se naše kompanijske filozofije u potpunosti uklapaju što nam daje potencijal da zajedničkim snagama uvedemo tržište u novu evolutivnu fazu,” saopštavaju iz kompanije Level One.
Izvor: Direct Link