Ukupna potražnja za DVDovima opada, pokazuju poslednje analize evropskog tržišta. Prema istraživanju časopisa Screen Digest prosečna potrošnja evropske mušterije na DVD iznosi oko 15 evra, što je pad od oko 11 procenata. U isto vreme ukupan broj prodatih promeraka je povećan za 1.7 procenata, odnosno na 732 miliona primeraka diskova. Ovi rezultati se objašnjavaju prvenstveno time što se sve više DVD diskova kupuje po tzv. rasprodajama, odnosno po daleko jeftinijim cenama kada im opadne vrednost nakon određenog vremena koje provedu na tržištu. U isto vreme, sve je manje prostora za tržišni plasman, pošto poslednje analize pokazuju da preko 60 procenata domaćinstava poseduje DVD plejer ili snimač, dok prostora za napredak ima jedino u centralnoj i istočnoj Evropi gde je procenat domaćinstava sa ovim uređajima oko 12 procenata. Tri četvrtine DVD konzumenata dolazi iz Britanije, Francuske, Španije, Italije i Nemačke.
Izvor: Digitimes