Evo zašto je kupovina Instagrama bila genijalan potez

Sada Instagram ima više od 600 miliona korisnika, a mnogi analitičari veruju da će uskoro kompanija u pogledu oglasa moći da sakuplja više milijardi, ukoliko to već ne čini.

Prošlo je pet godina otkako je Facebook najavio jednu od najboljih poslovnih akvizicija u istoriji Silicijumske doline. To je naravno kupovina aplikacije za deljenje fotografija, Instagrama, za cifru od milijardu dolara. U to vreme Instagram je imao svega 30 miliona korisnika i nula prihoda. Sada Instagram ima više od 600 miliona korisnika, a mnogi analitičari veruju da će uskoro kompanija u pogledu oglasa moći da sakuplja više milijardi, ukoliko to već ne čini.
Kupovina danas deluje genijalno, čak iako se tada nije činilo tako. Jedan bivši Facebook-ov rukovodilac misli da postoji još jedan razlog zašto je ova akvizicija tako vredna. Naime, pokazalo se da Facebook može da izgradi više proizvoda u isto vreme, rekao je Majk Hoflinger.
On veruje da je akvizicija Instagrama razlog zašto je Facebook kasnije kupio i WhatsApp, iako po znatno višoj ceni, a bio je i u mogućnosti da kupi Oculus. To je takođe pomoglo Zakerbergu da regrutuje neka velika imena i van osnovnog poslovanja Facebook-a, kao što je bivši predsednik PayPala.
Facebook kreira novu alatku za borbu protiv lažnih vesti
Izvor: Recode
Sve informacije vezane za Facebook, možete pogledati na Facebook hub-u na Benchmark sajtu
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi