Facebook planira da se rebrendira već od sledeće nedelje

Rebrendiranje će najverovatnije pozicionirati Facebook društvenu mrežu kao zaseban proizvod

Facebook kompanija će uskoro dobiti novo ime, kako otkriva The Verge. Prema navodima iz dokumentacije, do koje su došli izvori, novi naziv će se zasnivati na fokusu kreiranja Metaverse okruženja, a ime će biti predmet diskusije na kompanijinoj godišnjoj Connect konferenciji, koja se održava 28. oktobra.Ime će biti otkriveno ranije, a sugeriše da kompanija planira da se širi van okvira društvene mreže i problema sa kojima se suočava u tom segmentu. Rebrendiranje će najverovatnije pozicionirati Facebook društvenu mrežu kao zaseban proizvod, kao što su to WhatsApp, Instagram i Oculus.
 
Pogledajte još: Facebook vraća audio i video pozive u svoju glavnu aplikaciju
Ranije ove nedelje, kompanija je otkrila planove o kreiranju 10.000 radnih mesta u Evropskoj Uniji, kako bi se izgradio takozvani Metaverse. Ovaj termin je u opticaju već decenijama i koristile su ga druge IT kompanije, ali ga sada Facebook oživljava i ne bi bilo iznenađenje ukoliko bi upravo Metaverse bio novi naziv kompanije.Još jedna sugestija je i Horizon, nakon što je VR gejming platforma istog imena preimenovana u Horizon Worlds, ostavljajući ime Horizon slobodnim. Promena naziva brenda verovatno neće uticati na aktuelni portfolio kompanije. Očekuje se da će funkcionisati kao skup svih brendova, kao što je to Alphabet Inc za Google, Calico, Deepmind, Waymo, X i druge kompanije.Izvor: The Verge
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi