Facebook uputio izvinjenje zbog toga što nije uspeo da zaštiti podatke korisnika

Pismo Marka Zakerberga, suosnivača i CEO-a kompanije Facebook, pojavilo se tokom nedelje u većini novina u formi reklame preko cele stranice

Pismo Marka Zakerberga, suosnivača i CEO-a kompanije Facebook, pojavilo se tokom nedelje u većini novina u formi reklame preko cele stranice. Pismo, koje uključuje Faceook logo i Zakerbergov potpis, sadrži svojevrsno izvinjenje.Zakerberg u pismu izvinjenja citira podatke da su informacije 50 miliona Facebook korisnika predate kompaniji Cambridge Analytica bez dozvole, od strane Aleksandra Kogana – profesora sa Kembridž univerziteta. Zakerberg ističe da ovo predstavlja kršenje poverenja. Pored ovoga, on ističe da mu je žao što Facebook nije uradio više kako bi sprečio da se ovo dogodi i da čini korake u pravcu da se nešto ovog tipa dogodi ponovo.
facebook2_11.jpgCEO Facebooka je istakao i sledeće korake, koje kompanija trenutno preuziuma, kako se situacije ovog tipa ne bi ponovile:- Limitiranje količine podataka kojima aplikacije pristupaju kada se upisujete na Facebook- Sprečavanje aplikacija, poput onih koje je kreirao Kogan, da pristupaju tolikom broju informacija- Pronalaženje i zabrana aplikacija koje primaju veliki broj informacijaFacebook takođe planira da korisnike podseća na to koje aplikacije imaju odobrenje da skupljaju informacije o korisniku, a na ovaj način korisnik može da promeni podešavanja i da kontroliše aplikacije ovog tipa.Izvor: Phone Arena

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi