Fatstone i Ericsson pokreću sportski TV kanal

En-Mari Albertsen, direktorka Fatstone Media rekla je: “Izbor Ericssona je bio pravi potez,  jer kao globalna kompanija oni već sada imaju više od 1.5 miliona sati emitovanog programa širom Evrope svake godine. Ericssonova rešenja omogućiće nam fleksibilnost i neophodnu brzinu koja će zadovoljit

En-Mari Albertsen, direktorka Fatstone Media rekla je: “Izbor Ericssona je bio pravi potez,  jer kao globalna kompanija oni već sada imaju više od 1.5 miliona sati emitovanog programa širom Evrope svake godine. Ericssonova rešenja omogućiće nam fleksibilnost i neophodnu brzinu koja će zadovoljiti potrebe našeg dinamičnog poslovnog okruženja.”
“Radujemo se saradnji sa Fatstoneom kao kreativnim i dinamičnim partnerom. Naša želja je da Fatstoneu omogućimo da se potpuno fokusiraju na razvoj programa i društvene mreže dok će naš zadatak biti da pružamo podršku našom fleksibilnom i skalabilnom platformom. Smatramo da nas naša inovativna rešenja u domenu TV tehnologije, veliko iskustvo kao i ekspertiza u domenu eksternog upravljanja servisima čine idealnim partnerom u segmentu distribucije TV programa,” istakao je Torsten Sauer, direktor Broadcast Services odeljenja kompanije Ericsson.
Kompanija Ericsson svake godine zajedno sa lokalnim i globalnim emiterima širom Evrope emituje više od 200 TV kanala. Od 2007. godine, u poslovanju sa emiterima, Ericsson primenjuje model eksternog upravljanja servisima, koji je 15 godina razvijan za mobilne operatore, omogućavajući emiterima da se fokusiraju na sadržaj i svoje korisnike.
Izvor: Ericsson

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.