Početkom meseca kompanija Fujitsu Siemens Computers je predstavila drugu generaciju “Auto imunih sistema”, inovativnu arhitekturu rešenja za IT sisteme visoke dostupnosti koje automatski štiti korisnike od pada sistema i koja je sada proširena komponentom “Service Engine”.
Nova komponenta vrši korekcije IT infrastrukture pre nego što se dogode greške i otkazi koji smanjuju dostupnost sistema tako da čak ni sami korisnici nisu svesni “pozadinskog” eliminisanja grešaka.
“Service Engine” se oslanja na bazu znanja uz pomoć koje neprestano uči tokom rada. Kako se koja greška uspešno eliminiše i sačuva, sve ostale infrastrukture – bez obzira da li su u klijentskom ili serverskom okruženju – mogu preventivno da se “snabdeju” uspešnim rešenjem. Ovakva proaktivna “imunizacija” ne samo što povećava dostupnost sistema, već i smanjuje troškove IT servisa.
Iskustva postojećih projekata pokazuju da upotreba “Service Engine”-a omogućava automatizovanje 25 najčešćih uzroka padova i korisničkih grešaka do nivoa da se potreba za intervencijama smanjuje za 40 procenata. Više o ovim sistemima možete saznati na ovoj stranici.
Izvor: Fujitsu Siemens