Gejming industrija bi u 2018. godini mogla zaraditi 170 milijardi dolara

Globalna industrija video igara bi tokom tekuće godine mogla ostvariti zaradu od 170 milijardi dolara, prema najnovijem izveštaju analitičara kompanije DigiCapital

Globalna industrija video igara bi tokom tekuće godine mogla ostvariti zaradu od 170 milijardi dolara, prema najnovijem izveštaju analitičara kompanije DigiCapital.     Kompanija ističe da bi globalno tržište video igara, koje uključuje hardver, softver, periferije i komponente, moglo dostići zaradu od 170 milijardi dolara tokom 2018. godine, što je veliki skok u odnosu na predviđanja za 2017. godinu (oko 109 milijardi dolara). DigiCapital prognozira da će gejming industrija nastaviti sa ubrzanim rastom do 2022. godine, što bi trebalo da se poklopi sa novom generacijom konzola i igara. Takođe, tu su i nova hardverska rešenja, kao i gejming servisi i druge poslovne strategije. Mobilni gejming će takođe biti deo ove zarade, sa oko 60 milijardi dolara zarađenih tokom 2018. godine i do kraja 2022. godine ova grana industrije bi mogla dostići 90-95 milijardi dolara zarade.Izvor: TweakTown

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi