Google će uskoro držati 80% tržišta reklamiranja u segmentu pretrage

Tržišni udeo kompanije Google u industriji reklamiranja od pretrage bi do 2018. godine mogao skočiti na 80 procenata.

Tržišni udeo kompanije Google u industriji reklamiranja od pretrage bi do 2018. godine mogao skočiti na 80 procenata. Izveštaj istraživačke kompanije eMarketer sugeriše da će Google najverovatnije povećati svoju dominaciju nad konkurencijom, kao što je Yahoo ili Microsoft.Google je već godinama ispred svih kada je reklamiranje u segmentu pretrage u pitanju i ova dominacija nastavlja da jača. Kompanija je prošle godine imala tržišno učešće od 75,8%, a brojka raste i u ovom trenutku.Očekuje se da će majka-kompanija Alphabet generisati oko 36,6 milijardi dolara zarade iz ove pozicije tokom naredne godine. IAC i Amazon su jedine druge kompanije koje su ostvarile rast na polju reklamiranja u segmentu pretrage.Izvor: NextPowerUp

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi