Nakon gotovo deset godina, Google je diskretno osvežio svoj prepoznatljivi „G“ logo, koji sada dolazi sa novim dizajnom u vidu glatkog preliva boja. Umesto dosadašnjih jasno odvojenih četvrtina u crvenoj, žutoj, zelenoj i plavoj boji, novi simbol koristi postepeni prelaz tzv „ferlauf“ efekat između tih boja, čime se postiže mekši i moderniji vizuelni utisak.
Poslednji put je Google temeljno izmenio svoj vizuelni identitet u septembru 2015. godine, kada je prešao na novi font i predstavio tada novi „G“ logo sa četiri boje raspoređene u jasno izdvojenim segmentima. Nova verzija, iako suptilnija, jasno odražava dizajnerski jezik Gemini brenda, nagoveštavajući Googleovu nameru da ujedini estetiku svojih AI proizvoda.
Novi „G“ logo se najpre pojavio u iOS verziji aplikacije Google, dok se na Android platformi uvodi postepeno. Korisnici Google App 16.18 Beta verzije, kao i neki vlasnici Pixel telefona, već prijavljuju prisustvo novog logotipa, što sugeriše da je Google odlučio da novi dizajn uvede fazno, verovatno kako bi prikupio reakcije korisnička i njihovo mišljenje, pre nego što ga zvanično i globalno implementira.
Iako promena nije drastična, predstavlja značajan korak ka usklađivanju korporativnog identiteta sa sve većim fokusom na veštačku inteligenciju i Gemini servis, a što bi moglo da bude nagoveštaj dubljih promena u brendiranju i korisničkom interfejsu, prenosi 9to5Google.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji