Google promenio svoj prepoznatljivi logo, prva promena „G“ simbola nakon 10 godina

Novi dizajn koristi suptilan prelaz boja, reflektujući vizuelni identitet Google AI proizvoda poput Gemini-ja

Google promenio svoj prepoznatljivi logo, prva promena „G“ simbola nakon 10 godina

Nakon gotovo deset godina, Google je diskretno osvežio svoj prepoznatljivi „G“ logo, koji sada dolazi sa novim dizajnom u vidu glatkog preliva boja. Umesto dosadašnjih jasno odvojenih četvrtina u crvenoj, žutoj, zelenoj i plavoj boji, novi simbol koristi postepeni prelaz tzv „ferlauf“ efekat između tih boja, čime se postiže mekši i moderniji vizuelni utisak.

Poslednji put je Google temeljno izmenio svoj vizuelni identitet u septembru 2015. godine, kada je prešao na novi font i predstavio tada novi „G“ logo sa četiri boje raspoređene u jasno izdvojenim segmentima. Nova verzija, iako suptilnija, jasno odražava dizajnerski jezik Gemini brenda, nagoveštavajući Googleovu nameru da ujedini estetiku svojih AI proizvoda.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Novi „G“ logo se najpre pojavio u iOS verziji aplikacije Google, dok se na Android platformi uvodi postepeno. Korisnici Google App 16.18 Beta verzije, kao i neki vlasnici Pixel telefona, već prijavljuju prisustvo novog logotipa, što sugeriše da je Google odlučio da novi dizajn uvede fazno, verovatno kako bi prikupio reakcije korisnička i njihovo mišljenje, pre nego što ga zvanično i globalno implementira.

Iako promena nije drastična, predstavlja značajan korak ka usklađivanju korporativnog identiteta sa sve većim fokusom na veštačku inteligenciju i Gemini servis, a što bi moglo da bude nagoveštaj dubljih promena u brendiranju i korisničkom interfejsu, prenosi 9to5Google.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.