Google je saopštio da je skratio period tokom kog zadržava logove sa informacijama o korisnicima sa 18 na 9 meseci. Ovo je učinjeno da bi se izašlo u susret zahtevima koji su sa raznih strana postavljani pred kompaniju, kako od institucija, tako i od određenih agencija, nevladinih organizacija i privatnih lica, koji su bili zabrinuti zbog dostupnosti privatnih informacija. Ipak, Google je naglasio da postoji i loša strana ovakve odluke. Prema njima, ovo će rezultovati "smanjivanjem kvaliteta, nivoa bezbednosti, nedostatkom inovacija i svim ostalim posledicama koje izviru iz smanjene količine, odnosno obima dostupnih podataka o korisnicima". Po njihovom mišljenju, brojne kompanije se puno oslanjaju na ovaj tip povratnih informacija i njima će biti teže da adekvatno odgovore na trendove i potrebe tržišta. U Google-u kažu da će nastaviti da traže "idealan odnos" između potrebe za zaštitom ličnih informacija i drugih faktora".
Izvor: The Inquirer