Helpdesk korisnički servis Fujitsu Siemens Computers-a za Srbiju

Kompanija Fujitsu Siemens Computers, već tri godine za redom vodeći isporučilac notebook računara u Srbiji, sa ponosom objavljuje početak rada svog „Helpdesk“ korisničkog servisa na srpskom jeziku. Korisnicima Fujitsu Siemens Computers proizvoda iz Srbije je time omogućeno da na jednom mestu, putem telefona 011

Kompanija Fujitsu Siemens Computers, već tri godine za redom vodeći isporučilac notebook računara u Srbiji, sa ponosom objavljuje početak rada svog „Helpdesk“ korisničkog servisa na srpskom jeziku. Korisnicima Fujitsu Siemens Computers proizvoda iz Srbije je time omogućeno da na jednom mestu, putem telefona 011/222 3514, postave svoje upite tehničke, servisne i komercijalne prirode, i dobiju informacije i besplatnu tehničku podršku kojom su obuhvaćeni svi proizvodi kompanije za kućne i poslovne korisnike. Helpdesk centar, organizovan po principu jedinstvene tačke kontakta i komunikacije krajnjih korisnika sa kompanijom, takođe omogućava i podržava napredne servise poput „Collect&Return“ servisnog koncepta, prošle nedelje predstavljenog u Srbiji, koji drastično pojednostavljuje servis za korisnike i osim telefonskog poziva oslobođa ih dodatnog angažovanja i troškova.

Tehnička podrška koju korisnici dobijaju preko Helpdesk centra podrazumeva tehničke informacije o proizvodima kompanije, pomoć pri instaliranju drajvera i bazičnog sistemskog softvera koji se fabrički isporučuje sa Fujitsu Siemens Computers proizvodima, tehničku podršku pri obnavljanju drajvera i softvera, kao i pomoć pri update-u softvera i instaliranju softverskih zakrpa na isporučenoj konfiguraciji. U slučaju da je reč o serverima i sistemima za skladištenje podataka koji su po prirodi zahtevniji, Helpdesk će na osnovu prikupljenih podataka korisnika povezati sa specijalizovanim autorizovanim partnerom.

Pozivanjem broja telefona za Srbiju 011/222 3514 ili popunjavanjem kontakt „veb-forme“ na adresi http://Support.fujitsu-siemens.com/default.asp?link=/contact/contactform.asp&lng=rs , korisnik dobija širok spektar usluga po principu „sve na jednom mestu“. Nakon uključivanja govornog automata, izborom željene opcije, korisnik će biti usmeren na pomoć za odgovarajuću grupu proizvoda. Ako je usluga zahtevnija od pružanja tehničkih i komercijalnih informacija o proizvodima, Helpdesk operater u cilju pružanja što kvalitetnije usluge prima upit i inicijalno prikuplja neophodne servisne informacije od korisnika, među kojima je i serijski broj proizvoda. Na osnovu opisa stanja proizvoda uspostavlja se inicijalna dijagnoza i, gde god je to moguće, rešava davanjem instrukcija telefonom ili elektronskom poštom, odnosno dostavljanjem odgovarajućih softverskih „zakrpa“. U slučaju eventualne potrebe za servisom i u zavisnosti od tipa garancije kojoj podleže proizvod, Helpdesk operater pokreće i proceduru preuzimanja uređaja od korisnika, odnosno usmerava ga na odgovarajući servisni centar.


Za proizvode sa „Collect&Return“ garancijom po principu „preuzimamo-popravljamo-vraćamo“, Helpdesk inicira i nadgleda sve korake u lancu servisa, o kojima u svakom trenutku može da informiše korisnika. Za proizvode sa „bring-in“ garancijom koja podrazumeva da korisnik odnosi proizvod u servis, Helpdesk upućuje korisnika na specijalizovane autorizovane servise u zavisnosti od toga o kojoj vrsti proizvoda je reč.

Fujitsu Siemens Computers Helpdesk je istovremeno pokrenut i u ostalim zemljama regiona Jugoistočne Evrope – Rumuniji, Bugarskoj, Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Makedoniji i Crnoj Gori – na zvaničnim jezicima ovih država.

Više informacija možete pronaći na adresi: http://www.fujitsu-siemens.com/support/helpdesk.html

Izvor: Fujitsu Siemens

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi