HONOR je treći najpopularniji kineski brend pametnih telefona

Korisnici Huaweija prešli su na HONOR pametne telefone, isporučili 25% više telefona

 
Prema nedavnom istraživanju kompanije Canalys, Honor je trenutno u top 3 proizvođača pametnih telefona u Kini. Prema statističkim podacima istraživačke firme za Q3, nova nezavisna kompanija privukla je korisnike Huaveija i isporučila 25% više telefona nego pre nego što se odvojila od matične kompanije. Prva dva slota i dalje drže Vivo i Oppo, ali im je nekadašnji podbrend Huaweija bliži nego ikada.
Vivo, tržišni lider, zadržao je svoju dominaciju, isporučivši 18,3 miliona jedinica za 23 posto tržišnog udela. Sa 16,5 miliona isporuka, OPPO, koji je sada kombinovan sa OnePlus-om, ostao je na drugom mestu. Po prvi put, HONOR se probio u prva tri, sa skokom tržišnog udela sa 9% u Q2 na 18% u Q3. Xiaomi je došao na četvrto mesto sa 10,9 miliona isporučenih jedinica zbog poteškoća u snabdevanju, a Apple je zaokružio prvih pet sa 8,3 miliona isporučenih jedinica.
 
honor3rdlargestchina2021.png
 
„Strateška vrednost pametnih telefona više nije ograničena na udeo u jedinici i prihod“, rekla je analitičarka Canalys Research Amber Liu. „Prodavci sada računaju ceo ekosistem pametnih telefona, uključujući softver i usluge, kao važne metrike za merenje uspeha. Marža hardvera je pod pritiskom, ali održavanje i rast tržišnog udela je i dalje od vitalnog značaja za prodavce. Jedan novi način da se to uradi je segmentacija proizvoda zasnovana na demografiji.
Kao rezultat toga, proizvodi nišnog segmenta, kao što su Xiaomi-jev Civi, OPPO-ov K9s, HONOR-ova 50 serija, Vivo-ova serija IQOO8 i Realme-ov GT Neo, postaju popularni među korisnicima, igračima, vlogerima, onlajn kupcima i generacijom Z. Marketinške poruke iza ovih proizvoda su jasne i eksplicitno ciljaju na njihovu demografsku publiku. Ova strategija proizvoda je privukla pažnju potrošača i podstakla nadogradnje.”
Prema Canalysu, buduća očekivanja za kinesko tržište su niska. Nedostaci čipseta, kao i druge poteškoće u lancu snabdevanja, čine „izvlačenje većeg obima i prihoda sa već zasićenog tržišta“ izuzetno teškim.
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi