Huawei Aito M9 spreman da se suoči sa konkurentima kao što je Mercedes i Range Rover

Novi električni SUV Aito M9, inače brend kog podržava Huawei, na fotografijama izgleda spremno za suočavanje sa poznatim konkurentima kao što je Mercedes

Huawei Aito M9 spreman da se suoči sa konkurentima kao što je Mercedes i Range Rover

Na internetu su se pojavile „špijunske“ fotografije Aito M9 automobila koji kao električni SUV treba da debituje u ovom godišnjem kvartalu. Kineski brend Aito u saradnji sa Huawei kompanijom izgleda se sprema da stane na crtu poznatim konkurentima iz industrije sa jednostavnim spoljašnjim dizajnom i „tehnološkim rajem“ u svojoj unutrašnjosti.

Novi SUV ima moderan, prodoran dizajn svetala gde su prednji farovi integrisani sa usisnicima aerodinamičkih vazdušnih zavesa. Dimenzije Aito M9 SU 5230x1999x1800 milimetara sa značajnim međuosovinskim rastojanjem od 3110 mm, što ujedno osigurava prostranu unutrašnjost kako za putnike, tako i za teret.

Zadnji deo automobila ima jednostavniji, odnosno zaobljeniji dizajn, gde se Aito logo nalazi između svetala i zadnjeg stakla, koji dodatno ističe oblik farova i simetriju.

Kako piše ArenaEV, Aito M9 je raj za ljubitelje tehnologije. On poseduje Huawei HarmonyOS 4.0 kokpit opremljen trostrukim ekranom kao i AI Intelligent Crystal tzv. sistem za zabavu. Međutim, po prvi put, Huawei je predstavio Xiaoyi – svog digitalnog pomoćnika, koji treba da obezbedi interaktivno korisničko iskustvo.

Ipak, ovaj automobil nema u fokusu samo izgled i tehnologiju u svojoj unutrašnjosti, već se radi o svestranosti. Ovaj SUV nudi šest jednakih sedišta koja su motorizovana i mogu se preurediti u različite konfiguracije, koja mogu primiti od tri do šest putnika, u zavisnosti od potreba.

Novi auto dostupan je i kao EV i kao model poboljšanog dometa EREV (range extender). Čisto električni model ima pogon na sva četiri točka sa prednjim od 160 kW i robusnim motorom od 230 kW pozadi koji je obezbedio Contemporary Amperex Technology Co. (CATL).

Model produženog dometa dodaje motor od 1,5 litara sa turbopunjačem i snagom od 112 kW koji deluje kao generator, a nudi i opciju sa dva motora sa 165 kW napred i 200 kW pozadi.

Ovaj automobil već je u pretprodaji od aprila, a cena se tada kretala između 64 i po i 77 i po hiljada evra, kada se kineska valuta konvertuje po važećem kursu. Kinesko ministarstvo zaduženo za industriju i IT je Aito M9 uključio u svoj katalog vozila odobrenih za prodaju u Kini, što još jednom, sugeriše da bi zvanično lansiranje trebalo da se desi uskoro.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi