Serviceplan Group, najveća evropska nezavisna agencija za komunikacije zajedno sa GfK, svetski poznatom organizacijom za marketinška istraživanja, na ceremoniji održanoj u Šangaju objavili su dobitnike nagrada “Najbolji brendovi za 2016. godinu – rangiranje kineskih brendova”. Tokom ceremonije, Huawei je dobio nagradu “Najbolji brend u elektronici u izboru kupaca”, pobedivši konkurenciju u kategoriji koja uključuje kompanije Apple i Canon. Ostali dobitnici nagrada su Aibnb – Najinovativniji brend, WeChat – Brend sa najboljom digitalnom ekonomijom, i BMW – Brend sa najboljom emotivnom porukom. Pokrenuta u Nemačkoj 2004. godine, nagrada “Najbolji brendovi” odaje priznanje najuspešnijim i najmoćnijim brendovima. U Kini su ove marketinške nagrade prvi put dodeljene 2014. godine. One predstavljaju prvo rangiranje brendova u Kini koje uključuje sveobouhvatno ispitivanje mišljenja isključivo kupaca, na osnovu emocionalnih i bihevioralističkih dimenzija, čime se stvara transparentnost i objektivnost. Glori Ženg, direktor marketinga u Huawei Consumer Business, održala je govor tokom ceremonije. Ispod se nalazi transkript njenog izlaganja:
“Zdravo svima. Dobro veče – sjajno je biti sa ovde sa vama. Zahvaljujem se kompanijama GfK, ServicePlan i CE China što su me pozvali da prisustvujem ovom događaju. Pre nego što počnem svoj govor, podelila bih sa vama nekoliko svojih skorašnjih zapažanja. Pre nekoliko dana pogledala sam novi film Anga Lija – Billy Lynn’s Long Halftime Walk. Snimljen je najnaprednijom tehnologijom 120 fps x 3D x 4K. To je hrabar potez, koji nije naišao na odobravanja mnogih kritičara. Na kraju krajeva, samo pet bioskopa na celom svetu mogu da ga prikazu u originalnoj verziji. Ali niko ne može da porekne da bi to moglo da predstavlja budućnost celokupne filmske industrije. Pre nokoliko dana magazin Tajm je objavio listu 100 najznačajnijih fotografija u ljudskoj istoriji. Među njima se nalazila i prva fotografija snimljena mobilnim telefonom. Možete li da pogodite šta je na njoj? Novorođena beba u Kaliforniji, iz 1997. godine. Danas Huawei sarađuje sa kompanijom Leica na postavljanju novih standarda u fotografisanju telefonom. Zahvaljujući prvom dizajnu sa dvostrukom Leica kamerom, Huawei P9 je omogučio da više od 10 miliona ljudi širom sveta uslika predivne trenutke iz svog života i pretvori ih u umetnička dela.
Naš posao se brzo razvija. Za samo pet godina smo postali jedan od tri vodeća svetska brenda iz oblasti pametnih telefona. Interbrand smešta Huawei među 100 najvećih brendova od 2014. godine. Ove godine smo dodatno napredovali do 72. mesta. Ljudi uvek pitaju: kako sve to uspevate za tako malo vremena? Jedini pravi odgovor je da je inovacija centralni deo našeg posla. Fokusiramo se na smislene inovacije, koje su od presudnog značaja za korisničko iskustvo. Zbog toga smo napravili otkrovenje u preformansama i uštedi energije sa Huawei Mate 9 i u proizvodnju uveli najbrži čipset na svetu, Kirin 960. A najnoviji Mate 9 Porsche Design, je izuzetno popularan širom sveta jer su kupci uzbuđeni zbog kombinacije kvalitene izrade i moćnih performansi u jednom istaknutom modelu telefona. S jedne strane, inovacije vode naš posao. S druge, strast pokreće naš brend. Upravo ta strast da se cilja visoko i uradi nešto bitno ujedinjuje svih 170 000 ljudi zaposlenih u kompaniji Huawei širom sveta. Ona inspiriše ceo tim da postigne neočekivano velike uspehe. Srećni smo zbog toga što sve više ljudi primećuje kvalitet naših inovacija i uživa u korišćenju naših proizvoda. Ali bićemo i mnogo srećniji ako naš brend inspiriše još više ljudi. Nadamo se da im strast brenda Huawei može dati neograničenu hrabrost da preispituju svet oko sebe i naprave pozitivne promene u svojim životima.Na kraju, htela bih da sa vama podelim video našeg brenda – Sanjajte da je moguće. Ja sam napisala uvodnu priču i obožavam je. Dirnula je milione ljudi širom sveta. Nadam se da će vam se dopasti.”
Izvor: Huawei