PR saopštenje
Kompanija Huawei zauzela je treće mesto na listi kompanija sa najvećim brojem prodatih uređaja na globalnom tržištu prema najnovijem izveštaju koji je objavila Strategy Analytics i International Data Corporation (IDC). Objavljeni podaci potvrđuju rast koji je Huawei Consumer Business Group ostvario isporučivši više od 28,3 miliona uređaja u prvom kvartalu 2016, a koji iznosi 64% za period od godinu dana. Takođe, važno je naglasiti da je kompanija Huawei jedini proizvođač uređaja u vodeće tri kompanije koja je zabeležila rapidan rast, ako uzmemo u obzir da je broj prodatih pametnih telefona na globalnom nivou opao za 3% u poređenju sa prvim kvartalom 2015. godine. Osim toga, Huawei je zabeležio rapidan rast prodaje u Centralnoj Evropi i nordijskom regionu, što su pokazali rezultati GfK analize u 15 zemalja.Novi flagship pametni telefoni potvrdili top 3 poziciju kompanije HuaweiNa osnovu fiskalnog izveštaja kompanije Huawei, utvrđeno je da je u prvom kvartalu 2016. isporuka pametnih telefona porasla za 44% u odnosu na prethodnu godinu, dok je prodaja porasla za 61%. Podaci IDC pokazali su i da je tržišni udeo kompanije Huawei krajem prvog kvartala 2016 8.5% u odnosu na prethodnu godinu kada je taj procenat bio 5%.U prvom kvartalu 2016, Huawei je predstavio novi flagship uređaj Huawei P9 koji poseduje dual-lens kameru nastalu u saradnji sa poznatim Leica brendom. U drugom kvartalu 2016, očekuje se proboj P9 uređaja na tržište što će omogućiti dalji rast kompanije Huawei, kako na srednjem, tako i na tržištu premium pametnih telefona. Podaci već ukazuju na to da je P9 nadmašio svog prethodnika, Huawei P8, po broju prodatih jedinica u prvih nedelju dana od početka prodaje.Izvor: HuaweiSve informacije u vezi sa kompanijom Huawei, možete pogledati na Huawei stranici, na Benchmark sajtu
Huawei isporučio više od 28,3 miliona uređaja u prvom tromesečju 2016. godine
Kompanija Huawei zauzela je treće mesto na listi kompanija sa najvećim brojem prodatih uređaja na globalnom tržištu prema najnovijem izveštaju koji su objavili Strategy Analytics i IDC