Huawei zauzeo prvo mesto prema IDC izveštaju o globalnom tržištu nosivih uređaja

Huawei je zauzeo prvo mesto prema broju isporučenih jedinica tokom prva tri kvartala 2024. godine, što potvrđuje njegovu vodeću ulogu u industriji

Huawei zauzeo prvo mesto prema IDC izveštaju o globalnom tržištu nosivih uređaja

Prema International Data Corporation (IDC) izveštaju o kvartalnom praćenju globalnog tržišta nosivih uređaja, Huawei je zauzeo prvo mesto prema broju isporučenih jedinica tokom prva tri kvartala 2024. godine. Poznat po vrhunskim proizvodima koji kombinuju inovativne funkcije za praćenje zdravlja i fitnesa sa modernim dizajnom, Huawei je kontinuirano lider na tržištu tri kvartala zaredom, što potvrđuje njegovu vodeću ulogu u industriji. Ovo priznanje naglašava uspeh kompanije Huawei i posvećenost revoluciji na tržištu nosive tehnologije.

Huawei predvodi globalno tržište nosivih uređaja

Huawei se izdvojio značajnim rastom isporuka od 44,3% u odnosu na prošlu godinu, zauzevši prvo mesto sa udelom od 16,9%, dominirajući globalnim tržištem. Do danas, Huawei je zadržao vodeću poziciju u isporukama tokom prva tri kvartala, što ističe njegovo snažno prisustvo i visoku stručnost u sektoru pametnih nosivih uređaja.

Ključni proizvodi lansirani tokom 2024. godine

Huawei postavljanja nove standarde i aktivno razvija visokokvalitetnu i pristupačnu nosivu tehnologiju koja prati zdravstvene parametre, čime oblikuje okruženje tehnoloških inovacija.

Ove godine, Huawei je napravio veliki iskorak na tržištu nosivih uređaja lansiranjem revolucionarnih proizvoda, uključujući Huawei Watch Fit 3, Huawei Watch GT 5 seriju i Huawei Watch D2.

Huawei Watch D2 je nemedicinski uređaj za sveobuhvatno praćenje zdravlja, i pruža uvid na dnevnom nivou o svim ključnim parametrima, dok Huawei Watch Fit 3 unapređuje celokupno zdravlje integracijom funkcija poput praćenja kalorija i analize ishrane.

Kombinujući napredni Huawei TruSense sistem sa sportskim funkcionalnostima i modernim dizajnom, uređaji iz Huawei Watch GT 5 serije osvojili su tržišta širom sveta i dobili priznanja vodećih globalnih medija.

Strategija lokalizacije podstiče globalnu ekspanziju i uticaj brenda

Huawei je ostvario značajan napredak u privlačenju potrošača na stranim tržištima u Evropi, Latinskoj Americi, Azijsko-pacifičkom regionu, kao i na Bliskom istoku i u Africi, poboljšanjem lokalnog delovanja i sprovođenjem efektivnih marketinških strategija.

Postavljanjem Sir Mo Fara i Pamele Reif za ambasadore Huawei Wearable proizvoda, kao i organizovanjem velikih događaja lansiranja proizvoda na lokacijama kao što su Dubai, Barselona i Brazil, Huawei je uspešno ojačao vezu sa potrošačima širom sveta i stvorio uzbuđenje oko svojih novih proizvoda.

Pored toga, kroz inicijative poput „Light Up Your Rings“ i „Tech with Love“,nosivi uređaji kompanije Huawei nastavljaju da osvajaju filozofijom tehnologije koja greje srca, nudeći korisnicima inovativna i rešenja orijentisana na svakog pojedinca. Ovi strateški potezi dodatno su učvrstili Huawei kao lidera u industriji nosive tehnologije, privlačeći korisnike širom sveta i potvrđujući posvećenost isporuci izuzetnih proizvoda na globalnom nivou.

PR saopštenje

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi