Reklame se mogu videti svuda, pa zašto to ne bi bio slučaj i sa DVD-ovima, zapitali su se nadležni u IBM-u, ali i delovali po tom pitanju. Veliki Plavi je pronašao i patentirao metod reklamiranja tokom reprodukcije DVD filmova, koji će utrti put prikazivanju reklama tokom reprodukcije DVD filmova, što su korisnici verovatno silno želeli, ali im je bilo uskraćeno do sada…IBM je potvrdio da će tehnologija biti korišćena u pomenute svrhe u budućnosti. Predviđeno je posedovanje digitalnog sertifikata koji određuje da li je tokom reprodukcije dozvoljeno prikazivanje reklama ili nije. Ovi digitalni sertifikati će se prodavati odvojeno od DVDova, i za očekivati je da će predstavljati dodatni izvor zarade za velike kompanije…kojima je kupac uvek na prvom mestu. Očekuje se i da ovo otvori put za dve verzije filmova u prodaji, jednu kod koje će biti dozvoljeno prekidanje video reprodukcije reklamama i drugu kod koje to neće biti slučaj.
Izvor: TechConnect