Prema IDC-u, godišnja isporuka pametnih satova je po prvi put opala tokom drugog tromesečja, tačnije, 3.5 miliona primeraka je isporučeno tokom tri meseca, zaključno sa junom. U odnosu na 5.1 miliona primeraka u isom tromesečju 2015. godine, ovo predstavlja pad od 32%. Samo jedan od pet vodećih prioizvođača pametnih satova je pretpeo godišnji pad isporuka, a to je Apple.
Kompanija Apple je u ovom tromesečju isporučila 1.6 miliona primeraka svojih Apple Watch pametnih satova, što čini 47% ukupnog tržišnog udela. Ovo je veliki pad sa 3.6 miliona isporučenih uređaja u istom perioduprethodne godine, kada je držao 72% tržišnog udela. Samsung-ova prodaja pametnih satova se povećala za 50% u drugom tromesečju, jer je ostvaren godišnji porast sa 400 – na 600 hiljada primeraka. Samsung-ov svetski tržišni udeo se i više nego udvostručio, sa 7% na 16%, time omogućivši Samsung-u da zauzme drugo mesto, odmah nakom Apple-a.
Kompanija Lenovo je ostvarila najveći porast u isporuci pametnih satova tokom tromesečja za 75% u odnosu na prethodnu godinu, pa sada drži 9% udela na tržištu pametnih satova, dok je njegovu udeo prethodne godine iznosio svega 3%. Na četvrtom i petom mestu se nalazi LG sa 8% tržišnog udela, i Garmin sa 4%.
IDC očekuje porast tržišta pametnih satova u 2017. godini, verovatno nakon što Apple najavi novu generaciju Apple Watch uređaja u septembru.
Izvor: Phonearena
IDC: Globalna isporuka pametnih satova opala za 32%, Apple Watch-a za 55%
Prema IDC-u, godišnja isporuka pametnih satova je po prvi put opala tokom drugog tromesečja, tačnije, 3.5 miliona primeraka je isporučeno tokom tri meseca, zaključno sa junom