Radžeš Rao, CEO kompanije Dhruva Interactive iz Bengalora,
izjavio je nedavno da će Indija nesumnjivo postati glavni svetski centar razvoja
video igara. Izrada igara u Indiji je 30 do 40 % jeftinija nego u SAD, čak i
kada se uzmu u obzir troškovi putovanja i komunikacije na daljinu. Ipak, Rao
smatra da će biti potrebno da prođu tri godine pre nego što diveloperi igara
počnu da u velikoj meri autsorsuju svoj rad indijskim firmama, a Indija u ovom
trenutku na polju razvoja igara puno kasni i za zemljama kao što su Koreja i
Kina.
Indija je puna divelopera koji su spremni da za relativno skromnu naknadu rade
za strane kompanije, a u poslednje vreme je porasla proizvodnja igara i za lokalno
tržište. Dhruva Interactive je radila za kompanije kao što su Atari, Codemasters
i Microsoft, a nedavno je dizajnirala 85 % vozila za Microsoftovu igru Forza
Motorsport za Xbox. Kompanija je takođe sarađivala na igrama kao što su Mission:
Impossible 1 i 2, Terminator 3: Rise of the Machines, TOCA serijal i Geoff Grammond’s
Grand Prix 4.
Računarske igre su vrlo popularne i u samoj Indiji. Prema anketi, Indijci provode
30 % slobodnog vremena igrajući video igre, dok prosečan Amerikanac na njih
odvaja 24 % slobodnog vremena.
Izvor: Inquirer