Prodavnice sa namirnicama su obično veoma jednostavne, ali bi možda jedan od napredaka iskustva u pogledu visoke tehnologije mogao da bude uvođenje korišćenja mobilnih telefona prilikom plaćanja. Takav stav je zauzeo Amazon kada je odlučio da izađe sa svojom Amazon Go tehnologijom šopinga. Međutim, kako se ispostavilo, Amazon nije jedini koji je zainteresovan da unapredi šoping visoko tehnološkim iskustvom.
Za tako nešto je zainteresovan i Intel jer je najavio Intel Responsive Retail Platform, u kojoj se očekuje da kompanija investira 100 miliona dolara kreiranjem pametnijih maloprodaja. Ova inicijativa nije fokusirana samo na jedan uređaj već na kreiranje zajedničkog skupa senzora i drugog komada hardvera koji će raditi zajedno kako bi se pomoglo da se ubrza proces praćenja inventara, sakupljanje podataka o kupovnim navikama, personalizovanog šoping iskustva i slično.
Ideja je da prodavci ne moraju da traže zasebna rešenja za sve svoje potrebe, već da Intel i njegovi partneri naprave proizvod koji će sve da obavlja sam besprekorno.
CES 2017: Intelov Compute Card će olakšati nadogradnju pametnih uređaja
Izvor: Ubergizmo
Sve informacije vezane za Intel, možete pogledati na Intel stranici na Benchmark sajtu
Intel želi da unapredi šoping visokim tehnološkim iskustvom
Ova inicijativa nije fokusirana samo na jedan uređaj već na kreiranje zajedničkog skupa senzora i drugih komada hardvera koji će raditi zajedno