Internet korisnici uglavnom čitaju spam i preuzimaju puno muzike i golotinje

Dva neobična istraživanja navika korisnika Interneta sprovedena
nedavno u Velikoj Britaniji su nam privukla pažnju zbog neobičnih rezultata
koje su pakazala.
Britansko udruženje Bussiness Softvare Alliance (BSA) je na osnovu istraživanja
firme Forrester Research došlo do podataka da se petina softvera u ovoj zemlji
proda p

Dva neobična istraživanja navika korisnika Interneta sprovedena
nedavno u Velikoj Britaniji su nam privukla pažnju zbog neobičnih rezultata
koje su pakazala.
Britansko udruženje Bussiness Softvare Alliance (BSA) je na osnovu istraživanja
firme Forrester Research došlo do podataka da se petina softvera u ovoj zemlji
proda putem spam poruka, čime je negirano mišljenje da većina korisnika računara
briše svu neželjenu poštu bez čitanja. BSA tvrdi da većina ljudi koji pristanu
na ponude spamera ne znaju za njihove motive, načine na koje dolaze do adresa,
niti veze za kriminalnim grupama koje pišu viruse kako bi spameri uspešnije
rasturali neželjenu poštu. BSA pretpostavlja da 90 % korisnika računara u Britaniji
prima spam i da su zakoni protiv njegove distribucije potpuno neefikasni.
Drugo interesantno istraživanje je sproveo britanski provajder telefonije i
Internet usluga po imenu Homecall i njme je bilo obuhvaćen veliki broj osoba
koje su kod ove kompanije naručile broadband Internet konekciju. U razgovoru
sa 5 hiljada ljudi u Londonu, Mančesteru, Glazgovu, Kardifu i Birmingemu, kompanija
je došla do saznanja da se najveći broj njih, gotovo jedna trećina, odlučilo
da uvede broadband kako bi sa Interneta mogao da preuzima muziku. 23 % ispitanika
se odlučilo za bržu Internet konekciju kako bi preuzimali pornografiju, 12 %
radi muzičkih spotova, 9 % da bi slušali Internet radio, 8 % radi preuzimanja
trejlera za filmove i 5 % radi komunikacije sa prijateljima i rodbinom.

Izvor: Inquirer

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi