Prema podacima kompanije DisplaySearch, isporuke OLED displeja
su u prvom kvartalu ove godine porasle za čak 31 % u odnosu na prethodno tromesečje.
Ukupno je u ovom perionu ispručeno 9,9 miliona ovakvih displeja, uprkos tome
što je zabeležen značajan pad tražnje za sekundarnim displejima za mobilne telefone.
Ukupna zarada od prodaje OLED displeja u svetu se procenjuje na 101,9 miliona
dolara, a najveći proizvođači su korejski Samsung i tajvanski RITdispay. Tajvanska
kompanija je u prvom kvartalu godine uspela da pređe u vođstvo i ugrabi 24,7
% tržišta za sebe, dok Samsung kontroliše 23,2 % tržišta, ali ostvaruje značajno
veće prihode nego RITdispay.
Klasični modeli još uvek dominiraju tržištem, dok proizvodnja monohromatskih
polimer OLED displeja, kao i modela sa aktivnom matricom još uvek sporo raste.
Najviše raste tražnja za OLED displejima namenjenim MP3 plejerima, a znatno
sporije za displejima za telefone.
Izvor: EE Times