Magazin Forbes je uz pomoć njujorške kompanije Vivaldi Partners
sproveo istraživanje među stručnjacima za marketing i potrošačima tražeći od
njih da navedu brendove za koje smatraju da brzo dobijaju na populanosti i pružaju
najviše inovacija. Evo rezultata do kojih je Vivaldi došao i koji su uneti na
listu koju Forbes svake godine pravi:
Na prvom mestu ove liste se našao Apple, verovatno usled ogromnog uspeha iPod
plejera i iTunes servisa. Drugi je BlackBerry, brend pod kojim svoj popularni
mobilni e-mail klijent prodaje kompanija Research in Motion. Na trećem mestu
se nalazi Google, najveći web pretraživač na svetu, dok je četvrti Amazon, poznata
online prodavnica. Peti je Yahoo, dok je šesti aukcijski sajt Ebay koji već
ima 150 miliona prijavljenih korisnika. Od sedmog do jedanaestog mesta se nalaze
brendovi koji nemaju veze sa IT svetom (Red Bull, Starbucks, Pixar, Coach i
Whole Foods), da bi se na 12. mestu našao brend EA Games. Veliko inenađenje
je i Samsung, brend koji ne tako davno nije bio naročito poznat u Americi, a
koji se sada nalazi na 14. mestu liste.
Izvor: Forbes