Kakva je struktura zaposlenih u Microsoftu?

Microsoft je objavio statistiku na svom web sajtu, na kojoj se može videti da muškarci čine tačno 71 posto radne snage, a žene učestvuju sa 29 procenata

Microsoft je ovih dana objavio statistiku raznolikosti radnih mesta u ovoj kompaniji, otkrivši neke detalje. Ova kompanija je objavila statistiku na svom web sajtu, na kojoj se može videti da muškarci čine tačno 71 posto radne snage, a žene 29 procenata. Takođe se kaže da su 60,6 posto radnika belci, 28,9 posto Azijati, 5,1 posto hispano/latino, 3,5 posto afrički amerikanci/tamnoputi i 1,2 posto multirasni.
Microsoft se u ovom pogledu poklapa u velikoj meri sa drugim tehnološkim gigantima kao što su Google ili Facebook, jer obe ove kompanije imaju sličan odnos zaposlenih muškaraca i žena, kao i sličan odnos rasa. Sestrinski sajt GameSpota, Zdnet, izvestio je da se broj ženske radne snage povećao u Microsoftu za 5 posto u odnosu na prošlu godinu kada ih je bilo 24 posto. Pored toga, broj viših rukovodilaca žena i pripadnika manjina se povećao sa 24 posto na 27 posto, dok je procenat žena i pripadnika manjina u odboru direktora povećan sa prošlogodišnjih 33 posto na 40 posto. Imajući u vidu da je Microsoft nedavno objavio da obučava milion žena za rad u IT industriji, taj broj će uskoro biti mnogo veći. U svakom slučaju, Microsoftov potpredsednik za ljudske resurse Liza Brumel je poručila u mejlu zaposlenima da i dalje ima još dosta da se uradi kada je u pitanju raznolikost u Microsoftu.
Izvor: Gamespot
Sve informacije vezane za Microsoft, možete pogledati na našem Microsoft hub-u 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.