Kompanija BlueCat otvara Centar za brigu o korisnicima i razvoj integracije u Beogradu

Kompanija BlueCat otvorila je 16. januara prvi Centar za brigu o korisnicima i razvoj integracije (Customer Care and Integration Development Center) u Beogradu.

Nova kancelarija otvorena je 16. januara i predstavlja proširenje nagrađenog tima za korisničku podršku kompanije BlueCat, uključujući premijer (Premier) i programe za korisničku podršku za kompanije (Enterprise Customer Support).

BlueCat DDI management platforma

Novi Centar za brigu o korisnicima i razvoj integracije (Customer Care and Integration Development Center) u Beogradu će pomoći kompaniji BlueCat u naporima da zadovolji rastuću međunarodnu potražnju za platformom za DDI upravljanje (DDI management platform) – ključnim softverom za mrežnu infrastrukturu koji unapređuje pristup mreži, kontrolu, automatizaciju i bezbednost. Upravljanje DNS, DHCP i IP adresama poznato je pod zajedničkim nazivom DDI i obezbeđuje osnovne usluge koje omogućavaju komunikaciju u okviru mreže.

„Podrška koju pružamo korisnicima širom sveta podrazumeva da im budemo bliži, da razumemo jedinstvenost njihovih problema i da smo dostupni kada smo im potrebni“, kaže direktor sektora za brigu o korisnicima u kompaniji BlueCat, Petrisa Pecnik. „U Srbiji smo pronašli talentovane ljude sa pravom kombinacijom veština i stvarnih iskustava sa mrežnim tehnologijama, od telekomunikacija do multi i hibridnog klauda.“

Tim zadužen za razvoj integracije u okviru ovog centra omogućiće kompaniji BlueCat da ubrza i proširi isporuku integracije softvera treće strane (na primer ServiceNow, VMware, Splunk, Cisco Umbrella itd) koji igraju ključnu ulogu kada je u pitanju pružanje pomoći korisnicima i njihovo razumevanje ciljeva automatizacije mreže i bezbednosti.

„Od svog osnivanja pre više od dvadeset godina, kompanija BlueCat nudi najbolja rešenja u okviru industrije za DNS, automatizaciju mreže i bezbednost — putem integrisane softverske platforme za DDI upravljanje— za najveće svetske organizacije,“ kaže generalni direktor kompanije, Stephen Devito. „Naši potrošači se oslanjaju na kompaniju BlueCat za pružanje besprekornog, pravovremenog i bezbednog online pristupa multi i hibridnom klaudu i lokalnim okruženjima koja su potrebna za modernizaciju isporuke aplikacija i IT infrastrukture.“

Novi tim pridružuje se kompaniji koja je prepoznata kao „odlično mesto za rad“ (Great Place to Work®) sedam godina za redom.

„Raduje nas dolazak novih zaposlenih u Srbiji u kompaniju BluCat, gde su naša dostignuća moguća samo zato što podstičemo naše timove na saradnju i doprinos“, reči su Cheryl Kerrigan, direktorke HR sektora. „Oduševljeni smo odzivom talentovanih inženjera za korisničku podršku i softver inženjera u Srbiji i nastavljamo da tražimo talentovane ljude za druga radna mesta u našoj novoj kancelariji u Beogradu.“

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.