Kompanija BlueCat otvara Centar za brigu o korisnicima i razvoj integracije u Beogradu

Kompanija BlueCat otvorila je 16. januara prvi Centar za brigu o korisnicima i razvoj integracije (Customer Care and Integration Development Center) u Beogradu.

Nova kancelarija otvorena je 16. januara i predstavlja proširenje nagrađenog tima za korisničku podršku kompanije BlueCat, uključujući premijer (Premier) i programe za korisničku podršku za kompanije (Enterprise Customer Support).

BlueCat DDI management platforma

Novi Centar za brigu o korisnicima i razvoj integracije (Customer Care and Integration Development Center) u Beogradu će pomoći kompaniji BlueCat u naporima da zadovolji rastuću međunarodnu potražnju za platformom za DDI upravljanje (DDI management platform) – ključnim softverom za mrežnu infrastrukturu koji unapređuje pristup mreži, kontrolu, automatizaciju i bezbednost. Upravljanje DNS, DHCP i IP adresama poznato je pod zajedničkim nazivom DDI i obezbeđuje osnovne usluge koje omogućavaju komunikaciju u okviru mreže.

„Podrška koju pružamo korisnicima širom sveta podrazumeva da im budemo bliži, da razumemo jedinstvenost njihovih problema i da smo dostupni kada smo im potrebni“, kaže direktor sektora za brigu o korisnicima u kompaniji BlueCat, Petrisa Pecnik. „U Srbiji smo pronašli talentovane ljude sa pravom kombinacijom veština i stvarnih iskustava sa mrežnim tehnologijama, od telekomunikacija do multi i hibridnog klauda.“

Tim zadužen za razvoj integracije u okviru ovog centra omogućiće kompaniji BlueCat da ubrza i proširi isporuku integracije softvera treće strane (na primer ServiceNow, VMware, Splunk, Cisco Umbrella itd) koji igraju ključnu ulogu kada je u pitanju pružanje pomoći korisnicima i njihovo razumevanje ciljeva automatizacije mreže i bezbednosti.

„Od svog osnivanja pre više od dvadeset godina, kompanija BlueCat nudi najbolja rešenja u okviru industrije za DNS, automatizaciju mreže i bezbednost — putem integrisane softverske platforme za DDI upravljanje— za najveće svetske organizacije,“ kaže generalni direktor kompanije, Stephen Devito. „Naši potrošači se oslanjaju na kompaniju BlueCat za pružanje besprekornog, pravovremenog i bezbednog online pristupa multi i hibridnom klaudu i lokalnim okruženjima koja su potrebna za modernizaciju isporuke aplikacija i IT infrastrukture.“

Novi tim pridružuje se kompaniji koja je prepoznata kao „odlično mesto za rad“ (Great Place to Work®) sedam godina za redom.

„Raduje nas dolazak novih zaposlenih u Srbiji u kompaniju BluCat, gde su naša dostignuća moguća samo zato što podstičemo naše timove na saradnju i doprinos“, reči su Cheryl Kerrigan, direktorke HR sektora. „Oduševljeni smo odzivom talentovanih inženjera za korisničku podršku i softver inženjera u Srbiji i nastavljamo da tražimo talentovane ljude za druga radna mesta u našoj novoj kancelariji u Beogradu.“

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi